Orders

Vilka betalningsalternativ accepterar ni?

Vi accepterar Mastercard, Visa, PayPal, Klarna.

Kan jag beställa online även om jag inte har något kreditkort?

Ja, du kan betala med PayPal eller Klarna för dina onlinebeställningar.

Besök PayPals eller Klarnas webbplatser för mer information.

Hur spårar jag min beställning och min beställningshistorik?

Med EMAIL

Din orderbekräftelse (som vi skickar till dig direkt efter beställningen) innehåller statusinformation om din order och en spårningslänk till en statussida. Om ytterligare ändringar görs i din beställning kommer du att få omedelbara uppdateringar via e-post.

Genom SHOP-appen

Om du har laddat ner Shop App kan du registrera din beställning och sedan få omedelbara meddelanden om ändringar i din beställningsstatus. Du kan registrera din beställning med Shop App efter att du har slutfört din beställning.

Historik över tidigare beställningar

Om du har registrerat ett konto hos oss kommer du att kunna spåra din orderhistorik online. Använd bara samma e-postadress som du checkade ut med för att registrera ditt konto.

Kan jag avbryta min beställning?

Du kan avbeställa din beställning så länge den ännu inte har skickats från vårt lager.

Du kan kontrollera detta genom att spåra din beställning med hjälp av länken i din orderbekräftelse.

Kontakta omedelbart vår kundtjänst.

Kan jag ändra min beställning efter att den har skickats?

Du kan ändra din beställning så länge den ännu inte har skickats från vårt lager och inom 12 timmar efter att din beställning har behandlats, kontakta då omedelbart kundtjänst.

Du kan kontrollera detta genom att spåra din beställning via länken "Status" i e-postmeddelandet med orderbekräftelsen.